Tema: Re: Q: Apie draudim
Autorius: padugne
Data: 2009-09-26 18:09:16
On Fri, 25 Sep 2009 08:32:04 +0300, Linas Petkevicius wrote:

> Rinko, bet neskaiciavo. Neuzteko imties. Todel remesi nestatistinemis
> metodikomis.

Pvz kokiomis?

> [...]
>
> A. Subjektyvius.
> B. Statistinius vidinius DK duomenis. C. Statistinius rinkos duomenis.
> D. Tyrimu duomenis.
> E. Kitu rinku duomenys.
>
> Jeigu neaisku, galiu detalizuoti, bet turbut pats supranti, ka daugmaz
> kiekvienas punktas apima. Kiekvienje rinkoje ir skirtingu metu taikomi
> skirtingi kokteiliai ish shiu punktu, bei skirtingai vertinami shitie
> duomenys. Tavo klaida tame, kad tu bandai galvoti logiskai. Deja,
> draudimas - pelno imone ir i logika jiems nusispjauti, kol tai padeda

Tame ir druska, kad nelogiskas mastymas nepadeda uzsidirbti babkiu.

Kiekvienas draudimas suinteresuotas pritraukti kuo daugiau "geru"
klientu, o "blogus" numesti konkurentams. Reiskia tik tiksliai ivertinant
kliento "geruma" galima suformuoti tinkama kainodara. Kuri lietuvoj siuo
metu panasi i 100% "A" varianta, nes matyt visiem gerai ir taip, t.y.
konkurencijos nematyt :)

> uzdirbti babkes. Jei netureciau duomenu irgi galvociau, kad koreliacijos
> tarp kubaturos ir avaringumo nera. A vat yra  - priesh faktus nepamyshi.

Mano turimi tiesa ne lietuvos duomenys sako, kad nekoreliuoja. Kazkodel
nemanau kad vidutinis lietuvis (t.y. tautos mase) sioje vietoje kazkuo
labai skiriasi nuo vidutinio fliukisko. Zmones visur vienodi.

> Kodel - cia jau gilesnes teorijos klausimas. Aktuarijai, bent jau pas
> mus kolkas nesigilina i priezastis. Jie mato - didesne kubatura, reiskia
> didesnis avaringumas. Nors priezastis gali buti kita - pavyzdziui

Tada nesuprantu apie ka diskutuojam. Nes tai ka parasei reiskia "mums
neidomu, mes ir taip zinom" kas velgi reiskia subjektyvia kainodara.

> melynakiai daugiau vazineja su didesnes kubaturos varikliais ir daro
> daugiau avariju. Kai iki to prisikas - taikys pagal akiu spalva. Aisku,
> galima galvoti, kad reikia nusikopijuoti kitu shaliu metodikas ir
> statistikas. Irgi shudas gausis. Bent jau pas mus pagal statistika
> Lamborghini n kartu rizikingesne mashina nei 316 su suoliuku ant
> bagazniko, o Ferrario nuostolingumas Maskvoje ir Ženevoje skiriasi

Bet tos pacios LD tarifuose tai kazkaip visai neatsipindi. Niekam neidomu
ar tai feraris ar lexusas ar jeep cherokee.

> kartais. Plius istatymu skirtumai, kas taip pat daro itaka imoku
> tikslumui.

> Kiek pamenu, valstybinius numerius klausia. O iena draudimo bendrove,
> kaip pavyzdys, atsizvelgia i tai, keliu kambariu tavo butas ir į
> sveikatos bukle.

https://savitarna.ldr.lt/mtpl/wizard.aspx?s=kk6fg
Sitoje skaiciuokleje nieko tokio neklausia. Neklausia net markes.

--
Kittehs u must haz prioriteez!
U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U?