Tema: Re: backa 200ltr
Autorius: Liveris
Data: 2009-09-21 16:51:17
Na nera ten jokiu brezinuku, viskas priklauso nuo fantazijos.
Mes darem taip:
backas ant plytu 5 ar 6 nesvarbu, jei paziuresi i backa eina tokie
iskilimai, tai ties apatiniu iskilu 4 skyles ir skersai vielas suverem, ant
tu vielu padejom tinkla, kad zuvis jei nukrenta nuo iesmu, nukrenta ant jos.
Galima ir nat jos det iskarto stambias zuvis su grotelem. Auksciau ties
sekanciu iskilimu vel 4 skyles, vel vielos ir ant ju kabinu smulkias zuvis
suvertas ant iesmu ar vielos per akis. Dar auksciau irgi tas pats 4 skyles
ir vielos, ant vielu.
Mano brezinys piestas su paint. Kitos foto nemano.