Tema: Re: Ar gali po dusles pakeitimo ... ?
Autorius: Vitas
Data: 2009-09-17 11:10:30
Tai va, dirba inžinieriai, kuria sistemas, kad kengsmingų deginių būtų 
mažiau, kad variklis dirbtų kuo efektyviau, o mūsų "specai" viską 
nubraukia - katalizatorių lauk, EGR lauk....
Kurmis, būk žmogus, neteršk apkinkos azoto oksidais ir kitais š ir įsidėk 
atgal katalizaotorių. Tokių metų mašinoje tikrai jisai bus geras. Ir garso 
nebus bereikalingo...Nesuprantu žmonių, kurie iš normalių modernių mašinų 
daro žigulius...


> nu tai katuli ishmetei. Jis dalis ishmtimo trakto, o ne shiaip huinia 
> ideta.
>
> -- 
> Dainius
>
>
> "Kurmis" <uuu@lt.lt> wrote in message 
> news:h8sob2$lnr$1@trimpas.omnitel.net...
>> golf 4, 2003m, 1,9tdi 66kW
>> Zodziu tokia problema atsirado. Pries technikine pakeiciau visa 
>> duslintuva nuo gofros iki galo, gofra sena liko, vietoj katalizo 
>> rezonatorius, galinis bakalelis irgi normalus. Atsirado ant 2000-2200 rpm 
>> isibegant pakankamai garsus turbos garsas. tikrinom duslintuva ant 
>> nekokybisko darbo nu nera prie ko prisikabinti. siaip viskas ok, tepalo 
>> neima, nedumija nesveikai ir pan.
>> Ir apalmai kaip mirsta turbina? kokie pozymiai buna?
>>
>> technikine praejau
>>
>> Aciu.
>>
>
>