Tema: Re: Q: duju montavimas
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-09-17 15:57:29
5cilindru kaina tas pats kaip 6iu. jei nori turet galimybe pats
programuoti, tai is man zinomu tik STAG, is nezinomu kokia nors dar, tik
reikes kabeli nusipirkt ir programa nusipirkt arba atsisiust
priklausomai nuo irangos.
BRC programos neveikia be specialiu hardwariniu raktu, o tu raktu niekas
siaip sau nedalina.
STAG irangos 5iem cilindram kaina pas mane 2400litu.
tik tiek, kad siulau nesitiket stebuklo prideti labai daug arkliu. tos
programos yra skirtos tam, kad sureguliuoti optimaliai kuro sanaudas bei
vaziavimo dinamiskuma, kad viskas butu kuo arciau 1:1 su benzinu.
Vaziavima pritempiam, kuro sanaudos del paciu duju oktaninio skaiciaus
ir dar ten kazko, gaunasi iki 10% didesnes