Tema: Re: Koltec Nicam olandiskos duju irangos remontas
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-09-15 22:34:14
tai kad nekazka cia patarti. jei benzinas gerai dirba, tai su tuscios
eigos reguliavimu bus viskas gerai. belieka ziureti kaip dirba koks
reduktorius, purkstukai, kaip filtrai atrodo ir tt.. :) ta iranga gal
dar vadinama gamykline, ideta pries pardavima? mano patarimas tai deti
viena is tu irangu, kurios siuo metu lietuvoj populiaresnes, ta vadinama
4 kartos ipurskima. pvz pilna brc arba lenku gamybos elektronika. siuo
metu galima tokia idet 4 cilindram iki 2000 litu :) o montuojanciu ir
remontuojanciu sitas irangas lietuvoj yra tikrai daugiau, nei kad vienas
zmogus mazeikiuose