Tema: Re: dienos sviesos lempos.
Autorius: alm
Data: 2009-09-15 11:26:46
pjezo wrote:
> kalba ir apie tai eina, kad tech reikalavimai mazuma nesuderinti su KET.
> ir gaunasi balaganas, kada norint keliukai gali kabinetis/aiskintis...
> pas save tiesiog padariu automatini trumpu sviesu isijungima su uzlaikymu- ir nepamirsi, ir akumas apkrovos negauna pries uzvedant varikli...

kodėl nesuderinti, man rodos tos dienos šviesos puikiai papuola po tekstu

2. Transporto priemonėje įrengtų apšvietimo ir šviesos signalizacijos
prietaisų konstrukcija, skaičius, išdėstymas ir spalvinė gama turi
atitikti jos gamybos metu galiojusius reikalavimus arba gamintojo
numatytą konstrukciją.

O vėliau esančių konkretesnių reikalavimų artimųjų, tolimųjų ar
gabaritinių šviesų žibintams dienos šviesos tenkinti neturi, nes tai
atskira šviesų rūšis