Tema: Re: reikia laikrodzhio
Autorius: Vidas
Data: 2009-09-14 09:30:53
....arba Swatch koki. Jie turetu gan blizgeti kokybe (bent jau mano vaika
iskentejo ~2 metus ir tebegyvas :)) - Omega, berods Rado ir dar kazkas
Swatch grupei priklauso.
Siais laikais netgi stiliova nesusireiksmint ir nesiot kuo "paprastesni"
laikrodi. Nebent nepavyktu rasti modelio be per daug pacacku visokiu.

O tissot koks I biudzeta neisipaiso? Kazkada budavo tokia balade serija gan
OK.

Dar: neuzmirsk deretis - as pries koki septyneta metu gavau ~30% nuolaida
geriau pakalbines.

Sekmes!

Vidas