Tema: Re: Kuris zafiros modelis su
Autorius: padugne
Data: 2009-09-15 10:20:50
On Tue, 15 Sep 2009 09:20:50 +0300, Rusla wrote:

> Na, kai tokie ahujeni argumentai pareina - tai ka bepridursi. Tik

Tai o kokiu pageidauji? Mano asmeniniai ispudziai ir tiek.
Nori israiskos sekundem ir km/h trasoj turesi pac testuot.

> pasakysiu, kad man patinka bmw, bet tikrai zafira vaziuoja ne prasciau
> uz e46. Jei tai uzkabina tavo savimeile - tavo reikalas. Cia, beje,

Mano savimeile? Per katra vieta? Greiciau jau tavo. As bnv nusipirkau tik
todel kad dominancios audi buvo pernelyg brangios.

--
Kittehs u must haz prioriteez!
U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U?