Tema: Re: Jeep Grand Cherokee
Autorius: M
Data: 2009-09-11 16:20:42

--
Sincerely,
Mikalojus Švėgžda
Service administrator
JSC „DOJUS agro“
Juodonių k., Babtų sen., LT-54336 Kauno r., Lithuania
Tel. +370 37 750 260,
Fax. +370 37 750 261
Mob.  +370 610 49433
e-mail. mikalojus.svegzda@dojusagro.lt
www.dojusagro.lt

Valinimas su automatu - subjektyvu. Man pvz tokia masina svarbiau ne kaip
valina gazas dugnas, o kiek sukaliojimo momento uztenka kad nejunginet
begiu. pvz mano mazda mpv 4x4 su savo 3 litrais, duja ir keturiais begiais
auto yra kancia - 140kmh autostradoj ir biski kas ir zemina i trecia. taip
ir vaziuoja 3-4-3-4-3-.... tuo trapu Cadis su zenkliai daugiau litru ir tik
trim begiais simta kart maloniau. vaziuoja sau treciu ir tiek. Na jam dar
daug truksta iki normalaus suregulaivimo, bet bus idomu palygint sanaudas ir
visa kita.