Tema: Re: Avensio sankaba
Autorius: Spakains
Data: 2009-09-02 09:32:44
Pas mane 05' sedanas. Bet su tuo varikliu tik nuo 05 ir pradėjo eit.
Posūkiai dar sparnuose, tai net ir nežinau ar čia tas byrantis
varijantas ar nebyrantis. Pirkau pernai gruodį, nuvažiavau ~30k. Kol kas
keičiau tik tepalus ir padangas. Odo rodo 140k, kol kas viskas
gamykliška, pakaba laiko (prieš tai važinėta fokiečiuose). Yra smulkių
plasmasių pagirgždėjimų salone, bet nebaisiai ir neerzinančiai (aš
tokiem dalykam l jautrus). Variklis dirba gana tyliai (analogiškų metų
tdi kur kas traktoriškesnis), salone izoliacija normali (žinant kad tai
japonas, netgi nebloga). Ghm kas ten dar.. greičių dėžė parinkta gerai,
net nemokančiam važiuot užgest turbūt neįmanoma. Variklis vynioja
smagiai, bet kai gerai pamaigai tai ir sąnaudos išauga. Šiaip toks gana
neblogas variklio/masės santykis, nes norint ekonomiškai važinėt galima
sutilpt į 6 litrus užmiesty pilnai pakrauta. Na bet man taip nevisada
gaunasi :D
Kurą reik pilt tik gerą (kaip ir visiem naujesniem), jokio skiesto iš
fūristų "už pigiau" niekad nebandžiau ir nebandysiu. Dėl d-cat filtro
variklis 05' metais buvo vienas ekologiškiausių, bet dėl jo turi pilt
low sulphur dyzelį (Lietuvoj jau kuris laikas tik toks ir yra), bet jei
kokio baltarusiško užpilsi, hz kaip bus ;] Taip pat ir tepalas eina
brangesnis (irgi be sieros).
Aij dar vienas momentas- ratų skylės visiem kitiem avensiam 5x100, o
šitam būtent su tuo varikliu- 5x114.
Kolkas nežinau kaip dalių kainos, kai prireiks ką keist tada ir aiškinsiuos.