Tema: Re: Del ko cypia nestabdant?
Autorius: Romas
Data: 2009-09-02 13:06:16
siaip vazinejant zvyrkeliais( cia zuvauti ) ir man buvo ne karta.
sustoju, pasuku pilnai vaira i desne ( kairys ratas) ir su kokiu metaliniu daigtu
siek tiek paklibinu, padauzau lengvai per apsaugine skarda (tokis pusmenulis)
iskrenta, ir judu toliau,,,,,,, priejmas gana patogus, jei nebijai atsiklaupti pries
masina ::)))

romas