Tema: Re: auto uzkurimas pasibaigus kurui
Autorius: svyt
Data: 2009-08-29 10:11:28
butu ir taip uzsikures tiek pat pasukus. Pagreitint nusiorinima galima
atsukus virs purkstuko ta metalini slangeli, taip patarineja seni
vairuotojai, bet patarimas man nepatiko- visu pirma geriau nelist prie tokiu
dalyku, visu antra greiciau uzpompuoja, bet ne ant tiek, net senas grabas su
padusiusiu siurbliu uzsipompuodavo ilgai pasukus starteriu, tik reikia sukti
su pertrukiais, neilgiau kaip 10 s per karta, kitaip susvilinsi starteri, ar
jo laidus. Pirmus kartus sukiojant patarciau, jei lengvai atsijungia,
atjungt pakaitinimo zvakes, kad tusciai nesodintu akumo.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.