Tema: Re: zieminiu graspic'u ispardavimas
Autorius: Richie
Data: 2009-08-27 19:56:44
kiek butu continetaliai vikingcontact ar smthg?

ant sabulio stovi graspikai kokie treti metai, nu plaukioja jie kazhkaip man
ypac posukyje. Dabar pabrowsinau intete kad tai "normalu" Volvai tipo geriau
del pakabos ypatybiu jimt continentalius geriau. Ale gi ziurau, jie juos is
gamyklos mauna 'pa default'. Reifenfdirecte wintercontact  lipa i 90
eur/vnt, kiek pas pona?

--
Richie
Volvo V70 D5 MY02