Tema: Re: Babalu salaono valiklio (vln)
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-08-27 14:52:59
Kol nepasibaigė derybos su vienu iš didžiausiu centru, negaliu nieko
pasakyti. Bet centrai po truputį keičia mastymą, po truputį jiems pardeda
reikėti kokybės, jei ir toliau taip eisis gal centruose atsiras normalių
produktų, kolkas tenai plovikliai kurie nevalo, valčių irklai kurie linksta
pusiau :)