Tema: Re: Kur nusipirkti gera odini dirza?
Autorius: config.lt
Data: 2009-08-26 09:45:31
rekomenduoju (pats turu panasu)
http://www.geri-indai.lt/produktu-katalogas/viskas-gerai-kavai/puslapis-2/
kad ir uz 26-30lt. Buna ir elektriniai
+ pigiausia Edusho Moka (NORFOJ) ar kitokia (butinai ESPRESSO, nes skiriasi
sudetis, malimas ir skrudinimas). Norfoj LAVAZZA Espresso 250x2 15-18lt.
Gerai tai, kad yra triju rushiu ir visose nurodyta sudetis Arabika/Robusta
ir visi kiti butini parametrai

Jei Espresso per stipru - skiesk (american), pilk daug pieno ir t.t. Esme -
skonis kitoks, geresnis uz uzpiltines.
--

Vilius
www.config.lt