Tema: Re: zenklas "eismas draudziamas"
Autorius: Ziogas
Data: 2009-08-25 22:47:30
> Aisku, na nesekiau tiesiog konferencijos, taip man pasirode viska stebint
> is salies, kadangi pats netoli sitos gatves gyvenu. Gal gali nuoroda kokia
> ten situacija is tikruju buvo?

Nuorodos nebeieskosiu, nes ji tikriausiai ir nebeegzistuoja. O ir ta nuoroda
buvo tik apie pati sporto rengini, o ne apie eismo apribojimus.
O situacija buvo tokia.
Zenklai ,,Sustoti draudziama'' sustayti jau gana senai, mazdaug pries metus,
stovi ir dabar.
O rugpjucio 6-16 dienomis Kaune vyko jauniu iki 16 metu europos krepsinio
cempionatas.
Dalis rungtyniu vyko ,,Orange Virus'' centre, todel buvo sustatyti zenklai
,,Motoriniu transporto priemoniu eismas draudziamas'' su lentele ,,7-22h'',
tam, kad rungtyniu dalyviu delegacijos galetu laisviau privaziuoti ir
prisiparkuoti.
Paciu rungtyniu metu dar stovedavo policijos epikazai, pasistate laikinus
zenklus ,,Ivaziuoti draudziama''.
Pasibaigus pradiniam cempionato etapui, rugpjucio 14 d. zenklai buvo nuimti.
O zenklai ,,Sustoti draudziama'' nieko bendro su tuo reikalu neturi. Kaip
juos pastate pries metus laiko, taip jie ir dabar stovi.