Tema: Re: Hidrauline sankaba
Autorius: svyt
Data: 2009-08-29 15:05:27
matai, jei viduj manzetas smiges, nelabai isorej ka pamatysi. taupant galima
ardyt ir keist manzetus bet as to nedariau niekad, nes prigasdino, kad bus
pazeistas veidrodis ir nauji manzetai nelaikys, tai pirkau nauodta ir
naudojaus ji sekmingai iki masinos galo. siaip daug nekainuoja. beto ka ten
dare, gal blogai padare ir tas pats nusmigo?

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.