Tema: Re: REQ:ar labai didelis blogis
Autorius: svyt
Data: 2009-08-20 00:48:05
IMHO greiciau netinkama prieziura zudo greiciau nei metai ar kilometrai.n
Jei masina priziureta, 25 metu ir  pravaziavus limona ir pries 50 000
vokiecio tvarkingai idetas absoliuciai naujas variklis, tai ji ko gero be
didesniu bedu nuvaziuos dar puse limono. cia krastutinumai aisku, bet mintis
sakyciau mano tokia. Tiesa, rast tvarkinga, blogu metu, nesurudijusi
dizeliuka mersa su kondicionierium man neteko nors pries metus labai
intensyviai ieskojau, apsistojau ties signatura... nei gailiuosi nei ne, bet
is principo nelabai as ja patenkintas, ziurint is praktiskumo puses- pirkau
be rudeles, o akivaizdu kad po 3 metu bus puvekas pvz., jau po sios ziemos
visuose kantikuose, pvz pagal bagazines dangti, randu rudziu zidiniu, kaip
naujam opely kokiam. Kazi antikorozinis padengimas duoda realia nauda, ar
tik saves raminimas? pirma e28 smalavau, antra ne, pirkau abi vos sos
parudijusias, ir abu po 5-6 metu buvo daug maz neperpuve dar kiaurai, rudys
buvo apedusios tokias nepiktybines vietas kuriu beveik nesimato, (dugnas
vietomis, ypac lankstytos-dauztos vietos, dureles ties gumom is vyriu puses)
bet ten skardos storesnes gerokai.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.