Tema: Re: Del voru
Autorius: egis
Data: 2009-08-19 08:53:35
na lietuvoj- taip, pavojingu zmogui voriuku ner, bet aplamai sakyt kad "kad nei viena voru rusys nera mirtina zmogui" - nedrysciau- australai mano kiek kitaip :).

Kita vertus, lengva pasakyt "nesiparink del voriuku"- na as nebijau ju, bet va zmonele manoji- na pas ja nesunki arachnofobijos forma- sako kad pilnai suprantanti kad bijot ner prasmes- bet susivaldyt sunkiai gali :)

--

egis
Omega bmv6 '94 +LPG