Tema: Re: Priminkit draudimo kainu palyginimo svetaine
Autorius: cD-r0m
Data: 2021-03-15 18:22:39
Prieš kažkiek metų "draudimas tuoj baigsis, speciali kaina pratęst"..
Brokerė šiaip šeimos pažįstama, tai pasitikėjimas buvo. Tai kai aš jai
parodžiau draudimas.lt pasiūlymą, ji sedėjo akis išvertus. Taip, ji
pasiūlė superinę kainą LD. Seesamas tiesiog pasiūlė 2x pigiau :) Tas
pats seesamas siūlo pigiau neprisijungus ir brangiau prisijungus prie
paskyros. Taip, kad kas met iš naujo pas tuos kurie pigiausiai duoda.

Tik dar neįsikirtau ar labiau apsimoka imt naktį prieš, ar visą mėnesį
prieš pasibaigiant einamam.