Tema: Re: Kasko -> cash ?
Autorius: Nerijus
Data: 2021-03-09 09:17:25
On 3/9/21 10:28 AM, Teisybes Dele wrote:

> jei servizas uzdes nauja bamperi, tai ok.
> bet ir nuo plasmases suvirinimo kibiras netampa shroto kruva.

	Turejau analogiska situacija.
	Tik mano kibiras tuo metu buvo ~5 metu kibiras.
	Sugalvojau tvarkyti pas actova. Tai ten iskart pasake - jokiu
spakliu/virinimu. Jie net i kalbas nejo. Nes po to "jokios garantijos,
kad atsiremus buperiu i kokia pusni, nukris visas nakum" (tai citata).
Del idomumo, tvarkant cielu buperiu "is sroto" gavos saskaita ~750.