Tema: Re: Subaru boxer diesel
Autorius: DJ
Data: 2021-03-03 21:24:18
Beja, pas mane Outbackas, jei tai ką nors keičia.

DJ

On 3/3/2021 9:22 PM, DJ wrote:
> 
> Warining: Daug teskto :)
> Pats dabar naudoju 2011 metų dieselį 110 KW. Pirkau iš Autoerdvės su 
> ~180kkm, dabar 252kkm. Autoerdvės bosas sake, kad lygtais nuo 2010 
> pabaigos išspręstos alkūninio lužimo bedos, bet nuo kada tiksliai 
> nebepamenu. Reik žiūreti WIN kodo 10-ą simbolį, jei "A" - variklis prieš 
> modifikaciją ir gresmė, kad lūž alkūninis didelė, jei "B" - jau po 
> modifikacijos ir alkūnio lužimo gresmė kaip ir išspręsta. Alkūninis 
> luždavo, nes DPF regeneracijos metu į tepalą privarydavo dyzelio, tada 
> prastėjo tepimas ir ragai alkūniniam. Tiek vat tiek išskaičiau 
> internetuose, kai rinkausi prieš 5-6 metus.
> Dėl DPF užsikišimo. Aš važinėju Vilniuje, trumpi atstumai - regeneracija 
> ne visada pavyksta. Subaritoj rekomendavo pagal galimybes kas savaitgali 
> prasukti min60 km, kad įvyktų regeneracija. Na pas mane tokio režimo 
> nepavykdavo išlaiktyti, tai kelis kartus teko Subaritoj leisti 
> priverstinį išdeginimą, nes nepavyko regenarcija, rodė užsikimšusi 
> filtrą. Kai jau filtras arti užsikimšimo, prasideda aktyvi regneracijas, 
> skydelyje užsidega simbolis, tada reik 4 pavara, apie 1800-2000 RPM 
> pravažiuoti trasoje 15 min (pagal manuala), nu kelis kartus teko 
> vaziuoti į aplinkeli, tai nuo pilaites iki pašilaičiu viaduku atkarpos 
> užtekdavo prasilėkti tuo režimu ir įvykdavo regeneracija. Jei 
> regeneracija nepavyksta (pastringi kamštyje ir negali išlekti įtrasą, 
> kas man kelis kartus ir nutiko) - užsidega girlianda: check engine, 
> atjungia autopilota, elektroninį raknkini, įkalnės stabdį, dar kokį tai 
> velnią. Tipo vaziuok į servisa, kad padarytu priverstine regeneracija ir 
> tuo pačiu išjungtu tuos visus errorus.
> Pasikaspčius subaristu lietuviškam forumiuke - sprendimas Wynn's DPF 
> aktivatorius - 
> https://www.autoaibe.lt/chemija/priedai-kurui/wynns-28392-kietuju-daleliu-filtro-dpf-valiklis-500ml-541169323925.html 
> - pigiau neradau.
> NZN kaip jis veikia, bet pilu į artipilnį baką kas ~3000km ir  girliandų 
> skydelyje del DPF regeneracijos nebematau.
> Ekonomijos realiai jokios lyginat su benzu, bet bent jau galvos neskauda 
> dėl regeneracijų :)
> 
> Dabar analogiškoj situacijoj ieškočiau benzo ir automato. Šiaip antrą 
> mašina iš mano turėto autoparko kuri džiugina, po BMW 5er keulės.
> aišku komforto lygis ne kaip pas vokietį, bet šiaip man patinka.
> O remontais sakyčiau irgi neužpisa. iš tokių didesniu - prie 250k 
> pasikečiau sankambą ir smagrati, o toliau tai tepalai, kaladėlės, 
> stabdžių diskai, gale gumos kažkokios nes TA prispiso ir dar lempų 
> reflektorius restauravau.
> 
> 
> DJ
> 
> 
> 
> 
> On 3/3/2021 7:36 PM, Dainiushas wrote:
>> foriko ~9 buvo, irgi nemažai. variklis su dėže ten tikrai zjbys, tik 
>> variklio periferija ankstokai pavargsta
>>
>> On 3/3/2021 7:15 PM, Spakainas wrote:
>>> Šiaip visai smagiai tie dyzeliniai outbakai važiuoja. Yr darbe vienas 
>>> "po akim", automatas. Tai ir lago kažkaip nesijaučia ir važiuoja pusė 
>>> velnio - tikrai galima kentėt, tikėjausi prasčiau. Nu taip sąlyginai. 
>>> Tik vienas momentas, kad kuro ima lygiai tiek pat kaip trilitris bmw 
>>> su 200 kw, tobiš ~10 l vidurkis. Kažkaip naxuij.
>>>
>>> 2021-03-03 18:42, Fuga rašė:
>>>> Buvo pafiksinta lyg tai nuo 2010 m. 04 ar nuo 05 mėnesio gamybos, 
>>>> pasak JMA centro darbuotojų.
>>>> Aš atvažinėjau su nauju 5 metus su 2010 m. 05 mėnesio gamybos 
>>>> Outback, niekas nelūžo, viskas buvo gerai.
>>>> O dėl DPF filtro, tai jei daugiau  važinėji mieste, žemomis 
>>>> apsukomis, tai gana dažna būdavo regeneracija, kurią reikia tinkamai 
>>>> pilnai atlikti (pavažinėti negesinat variklio aukštesniais sūkiais 
>>>> (tame tarpe ir stovint pvz prie šviesoforo), kol užgesta lemputė).
>>>> Bet jei važiuoti dinamiškai, tai problemų nebūdavo.
>>>>
>>>> "Tomas"  parašė naujienų news:s1lu3m$nph$1@news.omnitel.net...
>>>>
>>>> apie 2012 lyg
>>>>
>>>> "Tomas"  parašė naujienų news:s1kmtm$non$1@news.i-klubas.lt...
>>>>
>>>> Gerbiamieji,
>>>>
>>>> priminkite, nuo kurių metų buvo pafixintas 2l 108(?)kw Subaru dyzelis,
>>>> kad alkūninis nelūžtų (ar kas tę pas juos lūždavo)? Ar iš vis nebuvo
>>>> pafixinta ir tuos dyzelius reikia skipinti?
>>>>
>>>> Ačiū.
>>
>