Tema: Re: bnv e83 stiklo keitimas
Autorius: Tomas
Data: 2021-02-21 19:23:39
vienos Kauno lafkes seimininkas man sake, kad viskas ten gerai su tais bnv
oem kitaicais

"andzeja"  parašė naujienų news:s0rbei$kca$1@news.omnitel.net...

čia vienos kontoros kur stiklais užsiima paklausiau, gavau atsakymą. gaila
nėra SG. ką iš siūlomų geriau imti?

Stiklas su pakeitimu 100eur kinietiškas xyg

Europos gamintojų 160eur guardian, agc, pilkington

Arba šiuo metu esantis bmw originalus kinijos gamintojas fuyao 140eur