Tema: Re: Ebay + Paylal
Autorius: DK
Data: 2021-02-19 17:13:35
Biški offtopic, bet need ratunku.
Bandžiau prisijungti prie paypal dabar.
Zbtv: turim įsitikinti, kad čia tu, tai mes tau paskambinsim. Oi, sorry,
skambutis neveikia, tai paskambink tu mums į call centrą. Ai, dėl
koronos call centras neveikia, tai parašykite mums laišką per support
skyrių. Tam, kad parašytumėte mums per support skyrių jums belieka tik
prisiloginti, na o kaip bus toliau jūs jau išbandėte... Blet.
O jei rimtai tai dar nukreipia į forumą, kuriame kažkas iš atstovų taip
ir siūlo - keep trying to login, ten kažkada kažkas susipisa ir būna,
kad pavyksta prisiloginti.
Axujet plem, wilkomen tū 21 senturi.