Tema: Re: kas veža auto iš NL
Autorius: Lapinas
Data: 2021-02-17 14:49:19
Nu tai Tomas forumiuke.
aštuonišešidešimttrystrysdevynišemšeši.

Man atvežė Tomas Savickas iš Kelmės autoklubo, deja jau miręs, galiu jo
kolegos telefono paieškot.

Aš sumokėjau Tomui Savickui, jo žmogus išgrynino ir sumokėjo pardavėjui.
Tada parvežė ir pasirašėm PP sutartį tarp jo ir manęs.
Pardavėjas buvo autohausas. "Tralistas" išvis jaunas bičas buvo, nichuja
nieko mašinose nesuprantantis ir raudonai šviečiantis skydelis merse jam
buvo norma (musiet tik Aubi matęs).