Tema: Re: Servisas ir registratorius
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2021-02-02 18:15:13
Imam kitą situaciją, praktiškai iš realybės.

Sugedo mano darbinė web kamera. Paprašiau Ablomo, kad ją paimtų ir
sutaisytų. Kamera turi tokį funkcionalumą, kad nesant ryšio ji įrašinėja
vaizdą į SD kortelę. Atvirai - aš dabar nežinau, kiek trūko ir kaip vyko
remonto procesas, kiek testavimo metu ji buvo įjungta. Ir dabar remonto
metu Ablomas pamato, kad yra įdėta kortelė ir ji viską kas vyko remonto
metu įrašinėjo. O gal ir ne remonto - jis nepamena, kiek laiko ji buvo
įjungta. Klausimas - "nu kišt nagus ten kur nebuvo tartasi"?

O dabar bandome rasto ESMINIU skirtumu tarp šių variantų.

Galiu būti ir už kitą pusę, bet už šitą įdomiau.