Tema: Re: Q: akumuliatorius
Autorius: foonia
Data: 2021-01-16 16:34:21
Kai kuriems karuciams nesudetinga, svogeriui kaip tik siandien kieme keitem tajotai, priejimas superinis. Akumas naujas, zvakes naujos, kuras arktinis vakar piltas + antigelis ale vis tiek tik ant slipso uzsikure. Kuro filtras vasara keistas, starteris smagiai suka tai bbz ko jis ten oziavos

--
foonia