Tema: Re: fotoradaro nuotrauka
Autorius: MumZer
Data: 2021-01-08 12:02:19
Viskas ok, aš gavau per vmi su ROIK
per epolicija.lt paprašiau dokų, atsiuntė viską (tik pirmą kartą siuntė
be foto).

rašo kad 76 (78-2), aš pagal gps žinau, kad 78 ant gps bus kokie 81-82
ant spidometro (skaitmeninis, todėl taip tiksliai sakau)
Esmė, kad ten zona 50 nu ir aš sveiko proto būdamas ten 80+ tikrai
nevaryčiau, bet yra priešingoje kelio juostoje keli automobiliai, o
kitoje pusėje - leidžiamas 60 ir tikrai tikėtina, kad ten 76 važinėja.

Tiesiog atsiųstoje nuotraukoje nėra JOKIOS info nei apie greitį, nei
apie juostą, nei (kas būtent aktualu) - matavimo kryptis: tolstanti ar
artėjanti.
Bauda nedidelė dar ir pusė sumos, bet nu nafik jei už nieką..