Tema: Re: [CROSS] Kaip postinti į newsus
Autorius: Name
Data: 2020-12-28 19:37:06
Yra 2 Postai/Threadai su vienodu Subject, pvz is omnitel.comp.hardware

Subject ----------------------- From --- Sent/Date

[CROSS] Kaip postinti į newsus  ABLomas  2020.12.22 16:49
[CROSS] Kaip postinti į newsus  ABLomas  2020.10.12 11:34

Thunderbird rodo kaip 2 atskirus Threadus pagal Subject, o pvz Windows Live
Mail rodo kaip 1 bendra Threada pagal Subject.
Speju tie kas naudoja Outlook Express, Windows Mail, Windows Live Mail
greiciausiai nieko negirdejo apie:

Subject ----------------------- From --- Sent/Date

[CROSS] Kaip postinti į newsus  ABLomas  2020.12.22 16:49

Ypac jei useriai neskaito visu postu is eiles, o tik dominancius Subject.
As pvz tik is Thunderbird suzinojau.

Ar ne/reikia kartoti userio ABLomas posta su pakoreguotu Subject pats
sugalvosi, tik pasidalinau savo pastebejimais.