Tema: Re: q: motor kaput?
Autorius: Sail
Data: 2020-12-18 11:09:36
Kavos tirsciai ner gerai, as va taip pabures nulupau variklio galva, kas
buvo gausiai neteisingas ejimas. Reikejo matuot kompresija pries darant
tokius ejimus.

Zinoma pirma nuskaityt klaidas. Jei is ju nieko nesimato - antras ejimas
bus matuot kompresija.

Jei visur gera, ramiau atsputi ir ieskai slieku toliau.

Jei bloga kuriam nors cilindre ner klausimu - arba lupi galva ir ziuri
toliau, arba i srota, pagal savo preferencijas.