Tema: Re: liankcynies
Autorius: Arj
Data: 2020-12-15 10:09:53
na, jei ilgiau nevairuoji ar per atostogas, tai man labausiai i akis
krinta nervingas rytinis skubejimas vilniuj - jei pats niekur neskubi,
tai jausmas kad 90% vairuotoju pramiegojo ir skuba i darba. Po darbo man
atrodo kaip tik ramiau, abo darbo pabaiga (=vakarinis pikas) labiau
laike issitempus. tai skuba labiau tik isvaziavimu is miesto kryptim -
link ukmerges, kauno ir pan.