Tema: Re: Q: parudije stakanai
Autorius: DK
Data: 2020-12-11 15:03:23
Tai viskas ok su tais antikoroziniais. Pas mane tvoros stulpai buvo
žiauriai surūdiję, net su atšokusiom rudim. Nugramdžiau atplaišas, bet
papildomai nešveičiau. Didžiają dalį nudažiau su Hammerite - dabar 7'i
metai, tai rūdys vos vos vietom pasirodė. Dalį tvoros nudažiau su Altina
ar Alpina - tai po 2 metų rūdys išlindo stipriau nei su Hammerite.
Anyway, taip paprasčiau nei ten pistis su šveitimu, rūdžių surišėju,
gruntavimu, špakliavimu ar dar kokiu bybiavimu.