Tema: Re: Tiguan mk2 2.0tdi dsg
Autorius: Andrius030
Data: 2020-11-23 10:00:41
Ne, daugiau +/- viskas jame tenkina, bet, kaip ir visuose
automobiliuose, yra kabliukų. Iki kibiro jam toli.

Aš tiesiog noriu išsiaiškint, ar čia maniškiam yra gedimas ar čia jie
visi tokie :) Molleris teigia, kad jie visi tokie ir čia dėl dėžės
veikimo niuansų.

--
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.