Tema: Re: Lidl grąžinimas
Autorius: GD
Data: 2020-11-08 20:45:19
Skambinau klientų info telefonu, 8 800 100 11
Su kasininkėm aptarinėt suvirinimo niuansus kažkaip nemačiau prasmės :)

"cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message news:ro9dg7$do2$2@news.omnitel.net...
>O su kuo tu konkrečiai bendravai? Lidl rašo tik kreiptis į autorizuotą 
> atstovą. O man visai nėra noro per
> 
> Tai vat tas irgi - nedžiugina, bet ir nebeveikia. Toj drelėj 
> greičiausiai šepetėliai blogai dirba. Ir kojų šildytuvą tikėtina pats 
> per 15 min susivarkyčiau.
> 
> 
> 
> On 2020-11-08 20:23, GD wrote:
>> Dabar (metų bėgyje) ten kažkaip gražinimo tvarką apsunkino lyg ir, jų saite skaityk.
>> Gražinti teko seniau, suvirinimo aparatą. Nesugedo, veikė, bet nedžiugino. Svarbiausias momentas buvo bendraujant su jais - aiškiai nurodyti, kad nori būtent gražinti, o ne keisti ar taisyti, o tai prikibo ant žodžių ir tampymasis užtruko gal porą mėnesių. Nu kaip tampymasis - aparatas guli pas mane, o jie ten kažkur kažką sprendžia, ką daryti, norėjo paimt į servisą, kad įvertintų, po to paskambino, nuvežiau ir pasiėmiau pinigus. Jei būtų aiškiai sugedęs, gal būtų sklandžiau. Be to, gražinau praėjus metams nuo pirkimo, tas irgi turėjo reikšmės.
>>
>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message news:ro9c22$bop$1@news.omnitel.net...
>>> Kas susidūrė - nesuėjus 2 metams sugędusios prekės. Kaip iš LIDL pinigus
>>> atsiimt? Lidl puslapyje matau kas parašyta, įdomu realūs atsiliepimai.
>>>
>>> Drelė ir kojų šildytuvas parėjo po poros mėnesių reto naudojimo...