Tema: Re: Q:reik patarimo del cvt dezes
Autorius: neratoblogo
Data: 2020-11-07 20:51:26
Nieko mokintis nereikia. Tik nereikia ir tikėtis, kad su automatine
pavarų dėže galėsi scandinavian flick'us atlikinėti.

Aišku, skirtingi modeliai skirtingai elgiasi, pvz. nuomota Nissan Note
su variatoriumu varė iš proto (kiek hiperbolizuoju, žinoma), o Toyota
Corolla 2020 metų su CVT važiuoja taip, kad per daug nesigilinant
neatskirsi nuo klasikinio hidrotransformatoriaus (anksčiau turėjau auto
su ZF 4hp20), t.y. tiesiog važiuoja ir tiek.