Tema: Re: Hidraulinis donkratas nuslileidzia savaime
Autorius: Sail
Data: 2020-11-06 09:54:38
Daznai stebiuosi, kaip zmones mato tai, ka isivaizduoja. Tipo domkratas
nusileido.

Paskaityt straipsni neiseina? Ten tik keli sakiniai, uztenka vieno -
nuslydus pakelimo irenginiui, automobilis uzkrito

Pirminiais duomenimis, 1969 metais gimęs nukentėjusysis šalia vieno
gyvenamųjų namų garažo vartų atliko BMW remonto darbus, kai staiga,
nuslydus automobilio pakėlimo įrenginiui, automobilis ant jo užkrito.

Skaitykite daugiau:
https://www.15min.lt/naujiena/aktualu/nusikaltimaiirnelaimes/skaudi-nelaime-kaune-ant-vyro-uzkrito-ir-ji-mirtinai-prispaude-remontuojamas-bmw-59-909592?copied