Tema: Re: Variklio alyvos keitimo kaina
Autorius: Sail
Data: 2020-11-05 09:40:45
Siurbei pats kada, ar teoriskai mastai?

Man visos rankos tepaluotos buna, plius reikia atsargiai istraukti
istraukimo zarna, nes priesingu atveju turesi atrabotkes tasku ant sienu
ir lubu. Ir anyway siurbli nuvalyt turi, ir valant is zarneliu tepalas
vis vien varva.

Isleidziant, jei viskas tvarkoj, issitepaluoji maziau. Bet apsauga
nusukinet, masina pakelti - ir darbo daugiau, ir purvo pakana taip pat.