Tema: Re: Valiutos keitimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2020-08-30 21:06:37
Girdejau.

Girdejai apie Camden Town? Kiek skirsis kaina rubams, jei moki grynais
ar kortele? O kai kur ti gryni - va bankomatas uz kampo su debiliskai
skomisiniais kur nepadeda jokie kaimieciu Revolut'ai. Ar eisi kitur
prekintis? Ten pat klubas Coco - toks mano keistas skonis. Kokteilis 7-8
svarai. Tu mojuok revolutu ar aifonu, as su mirusia karaliene. Sporinam,
kad as spesiu prisigert, isblaivet ir vel prisigert, kol tave kazkas
aptarnaus. Ryte aisku i hyperMinima pas paka gretimam kvartale
mineralinio. Shudas, o ten nuo 5 svaru tik su kortele. Ir t.t. ir pan.
As Lietuvoje be grynu geriau jauciuosi nei UK turbut.