Tema: Re: elektra
Autorius: -tas kuris wirshija-
Data: 2020-07-12 20:43:08
Visi hibridai patys pasikrovineja-as buvau h. yari pasiemes, tai
kamstyje su sildymu variklis vis uzsikurdavo ikrauti batareika. Hibridu
nauda ta, kad jei gali laisvai susigrazinti kuru pagaminta kinetine
energija, kuri vidaus degimo atveju pavirstu stabdziu siluma. Tacaiu
nereikia pamirsti, kad ikraudamas batareika degini benzina, benzinas
vistiek virsta co2 ir siluma, tai bent mano akimis toks
taupymas-nesamone, nes generatoriaus naudingumo koefas nera 100%,
baterijos nk nera 100%, el variklio nk nera 100%. Vadinasi, ikroves
benzinu batareika ir veliau naudodamas elektra praradai daugiau nei
tiesiog benzinu vaziaves.