Tema: Re: Incidentas gara?e
Autorius: marijonas
Data: 2020-03-18 13:10:51
"Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> Wrote in message:r
> Bet ten eilute prie coffee shopu buvo pries jiems uzsidarant. Reiskia prignybia ir jie ten ivairias nebutinas istaigas."marijonas" <jo@fa.na> wrote in message news:r4sugd$dnf$1@news.omnitel.net...Linas Petkevi?ius <linas@NONONOlekiam.lt> Wrote in message:r> Nu tai taip - logi?ka, kad UK priimineja sprendimus, kurie mano, kad > veikia pas juos ir naudingi jiems.On 2020-03-18 11:16, eSSas wrote:> On > 18/03/2020 10:12, Linas Petkevi?ius wrote:>> Edvardas Jenner, Alexandras > Flemingas - pirmos pavardes kur ateina i >> galva. Aisku, istorine > patirtis dar ne viskas, bet turbut nera nei >> vieno, kuris dabar > garantuotai galetu pasakyti, kuri strategija >> teisingesne.> > Kiekvienos > strategijos alfa ir omega yra prioritetai. Pasekm?s ir ka?tai > - > i?vestiniai dalykai. Taigi b?t? itin keista (nors gal ir malllonu), > jei > imperijos strategija sutapt? su lietuvi?k?ja>O taip pat tie kam pasiseke priimti sprendimus veliau, potencialiai priima labiau informuotus, nes yra daugiau ismoktu pamoku. Pvz olandai vakar - karantino tokio, kaip ant LT nedarys.-- ----Android NewsGroup Reader----https://piaohong.s3-us-west-2.amazonaws.com/usenet/index.html

Tai kai kuriuos iprocius teks keisti visiems ir ilgam. Bet jau akivaizdu, kad uzsidaryti sienas ir sedeti katile ne sprendimas. po keliu savaiciu teks vel atidaryti, nes pasimatys, kad ne tik slidininkai turistai per sienas keliauja, bet ir daug butinu dalyku reikalingu isgyvenimui. Ir daug dalyku kurie atrodo nebutini, per kelias savaites gali paaisketi kad buvo butini. Iskaitant socializavimosi poreiki.
--

----Android NewsGroup Reader----