Tema: Re: Imam ir atgaivinam tradicijas :)
Autorius: Invertuota panda
Data: 2020-01-22 00:58:33
On 1/21/20 21:06, siaubas wrote:
> as negarantuoju kad pas tave taip ir yra, bet esu taip mates nekarta. o
> tos plasmasines nuobiros tokios pat spalvos?

Viskas juodi kieti smulkus "bulkos trumpiniai" ir gana nedaug, t.y.
sunku net pasakyt kokios formos buvo "saltinis". Pagal plastiko pobudi
tie vamzdeliai visai tiktu.

Siaip tas kiekis kur issipute man kazkaip nesitiki kad galejo uzkimst
peciu. T.y. peciuje ju turi buti zymiai daugiau, matyt tiesiog kelis
isplove, o kiti kur nors peciaus kampe guli ir kazkada vel uzkis.

Uzsikiso siaip kuri laika pastovejes be antifrizo, bo ties chomutu buvo
prakiures slangas kur smeigiasi i bakelio apacia.

Kai pasitaisys orai ir bus kazkiek laiko lupsiu peciu, ziuresiu kas
viduj ir galbut keisiu i nauja jei reiks, ne karve kainuoja. Del
vamzdziu tai nemaloniausiais variantas butu jei nuluztu vaziuojant.