Tema: Re: Tai kaip nupirkti Wiurth?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2020-01-20 20:16:24
kaip ir sakiau - kiekvienam savo ir klausimas ne apie tai. As pilani
sutinku, kad pas mus daug kas galvoja, kad tokioje situacijoje yra
neteisus, pardavejai elgiasi uztikrintai ir agresyviai, pisliava daznai
neverta zvakiu, bet istatymai vienodai veikai tiek fizinio tiek
juridinio pirkejo atveju. Patisklinsiu - dek garantijos termino. Nes
daug salygu yra palankesnes fiziakui. Tik daugelis klysta manydami, kad
daug geresnes fiziako salygos reiskia, kad juridinis neturi jokiu teisiu.

Kaip ir mano darze draudime. As esu turejes n+k klientu is juridiniu
asmenu, kurie nueina i LB, nes jie mano, kad juos skriaudzia draudikas.
Ir 99,9 atvejais LB juos pasiuncia, nors fiziaka analogiskoje
situacijoje gina ir net apgina. Bet tai nereiskia, kad imone gince
neteisi - ji tik paprasciausiai ne taip ir ne ten ginasi. Analogiskai ir
cia - ir fiziakui gali parasyti 12 menesiu garantija. Tik jam apsiginti
bus lengviau, vien tik ko vertas vartotoju teisiu sprendimo privalomumas.