Tema: Re: Q: klaida
Autorius: Sail
Data: 2019-12-10 14:35:50
Niekaip negaliu suprasti - ar ten asilo myzalais dyzeli kazkas skiedzia, kad
filtra keisti kas 15 tukstanciu?

Vienas turetas automobilis senas automobilis pravaziavo 150 tukstanciu, ir
tuo paciu filtru kaip buvo pirktas parsidave toliau. Jokiu problemu del kuro
nebuvo.

Kiek kartu keiciau kuro filtra kituose dyzeliuose, nei karto nebuvo tame
prasmes, tik beprasmis vargas.