Tema: Re: Normali krovimo itampa
Autorius: svyt
Data: 2009-08-20 00:48:06
gali but, man taip nebuvo dar, nu gal kelios dienos pries nusibaigiant-
uzsidegant lempelei, ar jei kalba eina kad lempele tai uzsidega tai ne tai
buna. Bet jei angliukus turi omeny visa blokeli su rele reguliatorium tai
teko matyt ne viena kuri nedakrauna ar nekrauna isvie nors angliukai dar
geri. Kazkada, kai jie buvo brangus, tokiu atveju juos jungdavau tiesiogiai,
o ant laido i angliukus dedavau reliuke nuo zigulio.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.