Tema: Re: A/C pildymas vietoje
Autorius: ram
Data: 2009-08-17 22:54:18
Sveiki, trumpa info:
1.is Rolvikos neismete
2.promonineje saldimo irangoje toks freonas nenaudojamas
3.iranga taipogi ne visa svetima
4.Evo turiu(ir ne tik evo) nepasakosiu ka, nes matau gerb. Binzius pavydus labai :) tai  dar sprogs is pavydo :)))
o seip jeigu ir yra zmogus kuriam as kaska netvarkingai esu suremontaves arba nedaremontaves, visada prasom uzsukti pas mane ir jeigu tai mano klaida visada bus grazinti pinigai.
Per mano 13 metu praktika tokiu buvo 3 ar 4 zmones.
Ir apie kaina... visi turbut zino apie autoservisa, meistra, plaktuka ir zinojima kur su tuo plaktuku kalti ;)
Sekmes visiems.

--
NNTP.hk - (^(oo)^)
http://www.nntp.hk/web/