Tema: Re: Sviesos prietaisu naudojimas
Autorius: Sauliusv
Data: 2009-08-17 12:04:12
Atkreipk demesi, kad sustabde ishkart dokus i rankas. Apziuri mano mashinos
salone sedincius - ar visi dirzais prisegti (vaikas keduteje buvo
prisegtas). Del shito suprantu ir pritariu. Bet - reishkia ishkart ieshko UZ
KO GALIMA UZSIKABINTI!
Tada liepia gesituva, vaistinele rodyti.

Supratau, kad jei nori "gerbti" policininkus reikia tureti nepriekaishtinga
alibi. Prieshingu atveju "patures" skaudziai.

Sauliusv