Tema: Re: saab dureliu stiklo
Autorius: benamis
Data: 2009-08-16 21:43:02
Jo, pasiseke:) Kitai masinai iskale galine fortke, turbut nepasieke atrakint
tai dar papildomai iskule pati dureliu stikla. Man bentjau viena stikla
keisti reikejo:) Ir kaip tycia magnetola buvau namie palikes tai tik
smulkmenas susirinko ka rado. Nors nieko vertingo salone nebuvau palikes,
kokio velnio lindo..