Tema: Re: dyzeliuko kvapas salone
Autorius: cD-r0m
Data: 2009-08-15 01:06:31
Man tai tokios asociacijos  (Pas mane benzas, dyzelio niekad neturejau, tai galiu nusisneket):
1. Jei dingsta kai pradedi vaziuot, tai gal tiesiog kazkur nesandaru, bet kai vaziuoji, nupucia..
2. Gal uzvedant uzpila cilindra per riebiu misiniu ir isvaro per duslintuva, nuo kur kazkaip patenka kvapas i vidu (gal nesandarumas?)
3. Del kazkokiu priezasciu dyzelis letai varva kai isjungtas variklis (gal stovintis dyzelis pries siurbli sunkiasi, o ijungus pompa, spaudimas sudarytas nuo bako nusiurbiamas..)

Galiu buti juodai nusisnekejes, tai butu idomu, jei pataisytu sias mintis kas nors :)
www.videocut.lt - Pigus video montažas!