Tema: Re: traktoriaus manual
Autorius: Dovydas
Data: 2019-09-26 14:38:48
tai galibut :)
pirkau is tokio pacio ofisinio ukuninko kaip pats, tai jam net tepalai
nekeisti virs 3 metu tai tikrai. aisku nedaug jis burzgino ji. tai ta
proga noreciau pavartyt manuala, paziuret kas ten pilasi, kokiais
intervalais ir noreciau pazaist savaitgaliais.

aisku kokioj lytagroj konsultatai paduos nuvaziavus ir tuos pacius
tepalus, ir filtrus tinkamus, nu bet smagu praverst ir manuala gal butu :)