Tema: Re: Prancūzai įvedė fizines bausmes pėstiesiems
Autorius: markatas
Data: 2019-09-22 10:34:34
Hm, rimtas signalas vaikų teisėms. Tėvas kelia realią grėsmę savo
vaikams. Jei iš mažens nebus įaugę vaikui į pasąmonę, kad per raudoną
negalima jokiu būdu eiti per gatvę, tai po to kai paaugs turėsime
variantą, kai užsidėjęs ausines ir klausydamas muzikos per raudoną ners
tiesiai prieš mašiną, nors ir per perėją (matytas vaizdas, mašina net
skersa stojo, lengvai kabino "galima eiti per raudoną" propaguotoją).
Mašinos savininko draudimas ir policija ėjikui pretenzijas tikiuosi
išreiškė, nes kaip liudininkas buvau palikęs kontaktus, bet kaip
suprantu niekam bereikalingų klausimų net nekilo, nes policija net
neskambino.

markatas